Mikelencelo haqqında
İtaliyanın və eləcədə dünyanın tanınmış rəssamlarından olan Mikelancelo Buonarotti haqqında sizinlə maraqlı faktları bölüşəcik.
İtaliyanın çiçəklənən, yenidən dirçəldiyi bir dövrdə dünyaya gələn Mikelancelo 1475-ci ildə Florensiyaya bağlı olan Caprese-də dünyaya gəlmişdir. O, həm heykəltəraş, həm də rəssam idi. Gənc yaşlarında oxumaq üçün Francesko da Urbinonun yanına göndərilir. Lakin Mihelangelo heç dərslərinə maraq göstərmirdi və kilsədə olan rəsimləri kopyalamağa başladı.
Gənc yaşlarından etibarən bacarıqlı olduğunu nümayiş etdirdi. 1489-cu ildə Lorenze də Medichi, Ghirlandaio-dan iki ən bacaraqlı tələbəsini ona göstərməsini və ona tövsiyə etməsini istəyincə o, Mikelancelo və Francesco Granacciyi göstərdi. Ancaq, Lorenzo de Medicinin 1492 ci ildə dəhşətli ölümündən sonra şərtlərin dəyişdiyini görüb, o, arxaya evinə geri dönmək məcburiyyətində qaldı. 1496-cı ildə Romaya gedən gənc rəssam orda uğur qazana bilmədi.
Mikelancelo 1499-da Floransaya geri qayıdır. Burada, Agostino di Duccio tərəfindən 40 il bundan əvvəl başlamış, lakin tamamlanmamış olan bir əsər üçün Loncası Konülleri tərəfindən dəvət edilir. Bu əsəri uğurla bitirən rəssam Florensiyanın azadlıq simvolu olaraq adlandırılan Katedrale yerləşdirməsi üçün böyük bir David heykəli sifarişi aldı. Dahi sənətkar olan Mikelancelo 1504-cü ildə ən tanınmış əsəri olan David Heykəlini tamamlayaraq təslim etdi.
Əsər qətiyyətli sürətdə çox gözəl, texniki bacarıqlı və simvolik xəyal gücünün gözəl bir təzahürü idi. Boticelli və Leonardo da Vinci də daxil olmaqla bu əsəri onların yerləşdiyi məkana qoymaq qərarına gəlirlər. Onlar bu əsəri sonda Piazza della Signoriadakı, Palazzo Vecchio adlanan yerin tam qarşısında yerləşdirdilər.
1505-ci ildə təkrar olaraq Romaya geri qayıdır. Mikelancelo təxminən dörd il müddətində Sisteni Şapaleninin, tavan rəsmlərini çəkməyə vaxt sərf elədi. 1534-cü ildə Vll Papa Celementin qisa bir müddət əvvəl Sisteni Chapel divarında son bir dəfə freski boyamaq üçün mükəlləfiyyətləndirildi. Fresk, Mesihin dünyaya yenidən gəlişi və ruhların ittiham edilməsidir. Mikelancelo, böyük, əzələli, gənc, saqqalsız və çılpaq olaraq göstərdiyi İsanın təsvirində klassik qaydaları gözönünə qəsdən almamışdır.
1546-cı ildə St. Peter Bazilikasına memar olaraq təyin edildi və işi öz üstünə götürməsi üçün razı salındı. O, mərkəzi planlı bir kilsə üçün fikirlərini daha da inkişaf etdirdi. Həm daxili olaraq, həmdə görünüş olaraq tikilinin güclənməsinə çalışdı.